День Героїв Небесної Сотні

АКЦІЯ : "ЖУРАВЛИКИ МИРУ - НЕБЕСНА СОНТЯ"


Прийде весна, і зацвіте кульбаба,
У білий цвіт одягнуться сади...
І ми дійдем до миру і до правди -
Не буде в нас ніякої війни!
Я вірю, що під чистим, мирним небом
Нам закурличуть про кохання журавлі
Лиш тільки віри втратити не треба -
Підуть від нас назавжди всі жалі...
Я вірю, що боролися не марно
Колись, за волю, правду і добро
Хмельницький, Сагайдачний і Мазепа...
...А скільки ще у землю полягло...
Франко, Шевченко, Лисенко, Сосюра
Тебе з небес, країно, бережуть
Творці твоєї вічної культури...
У їх словах тече незмінна суть...
Я вірю, нас нікому не здолати
І є майбутнє в дочок і синів...
Ти, Батьківщино - наша рідна мати
Ми неодмінно встанемо з колін!
Моя найкраща в світі...і єдина
Залиш всі сльози, крила розгорни...
Я в тебе вірю... Чуєш, Україно -
Не буде в нас ніякої війни...






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу